tisdag 29 maj 2012

7 vanor Highly Effective Forex Trading - Ekonomi

Stora mängder pengar kan göras i Forex marknaden. Även vinster är definitivt där för att ta, skrev jag den här artikeln för att hjälpa dig att lära dig hur man bibehåller de mycket effektiva vanor forex trading. Att förbättra dessa vanor kommer att leda dig till den totala framgången snabbare än någon vinnande handelssystem.

1. Tålamod

... Handel för spänningen, inte vinsten.

Standarden livet i en Forex trading är mellan 5 minuter och 9 månader. Inte alla handlare i Forex Trading handeln för att de vill tjäna pengar. Många handeln eftersom de vill åtgärden. Reflektera över det -? Du måste handla varje dag, eller kan du tålmodigt vänta på högre sannolikhet handel, även om det stannar Hus och lägenheter 2 till 3 dagar eller en vecka

För er som vill lära sig att tjäna pengar på Forex marknaden, försäkrade vila du kan. Men förvänta dig inte att tjäna pengar i varje handel. Om du koncentrerar dig på att inte bryta de 7 vanor Highly Effective Forex Trading, har du en större möjlighet att tjäna pengar under en tid.

faktiskt har du att förlora affärer. Utan tvekan de marknader kommer att göra det oväntade och ibland förlorar du mer än du förväntat, men om du framhärda undvika att dessa vanor måste tjäna pengar .

handel Forex, har det varit min rationalitet och att hjälpa nya och rutinerade aktörer, att bristen på självdisciplin är framstående orsak till förluster. Du behöver självdisciplin för att följa din handel plan, att ha tålamod, att ta förluster ... och vinster! Och att öva god pengar förvaltning.

3. Nej till rädsla och girighet

Med otroliga handel hävstångseffekt Forex erbjudanden, är du ofta utsätts för grundläggande karaktär av rädsla och girighet. Vid vissa tidpunkter under din handel karriär dessa känslor kan göra dig helt och positivt irrationell, omedveten om vad som verkligen händer. Det kan göra dig lita på hopp, hoppas att marknaden kommer att göra vad du vill att det ska göra eftersom det "måste"! Annars förlorar du alla dina trading kapital.

4. Framgång

Varje gång jag ignorera vanor en forex trading, strävade jag själv att jag inte skulle påminna samma misstag, men när jag lyckades återigen, som jag fick pengar, jag potentiellt blev övermodig, slarvig och "farlig" . Du är mest sannolikt att göra dessa samma vana när du tjäna pengar, inte förlora det. Efter flera förluster, dra du naturligtvis din disciplin och bli mer konservativ, eller förlora din handel konto. Efter flera förluster som du riskerar att förlora minst summa pengar på en trade.5. Övertro

följer en rad lönsamma affärer som du är mest sannolikt att förlora stora summor pengar. Om du investerat handel med en $ 5.000 konto och begränsade sig till högst 3% risk, kan du förlora maximalt $ 150 per handel. Med vinsten ökar ditt konto till $ 10.000, kan du förlora nu $ 300 per handel. Ännu värre, spolas med framgång du är mer benägna att bryta dina regler och "vänta en dag", när du borde ha stoppats ut.

När jag var en ny Forex handlare, fann jag att några av mina största förlusterna har skett från mina minsta positioner. Efter att stora vinster, låter jag dessa små positioner stöter på mycket stora förluster eftersom jag var övermodig.

6. Balans

Trading Forex är ett spel av psykologi. Det är ett spel av balans. Känslomässiga ytterligheter skapar en obalans. I resan att tjäna pengar, kommer du att göra misstag girighet. I din ovilja att ta en förlust, kommer du att göra misstag av rädsla. Den enorma känslomässiga utgåvan kommer du att känna när du slutligen stänger ut en stor förlorande position är häpnadsväckande. Du kommer att kämpa på marknaden, men vet att det kommer att gå emot dig, men vill man gå i dig för - hoppas på det, oroa det, be för det. Efter några timmar eller några dagar efter det kommer det kännas som om vikten av världen tas upp dina axlar när du äntligen ta förlusten.

7. Hoppas

En av de tidiga tecken på att du har gjort ett allvarligt misstag är när du ändrar ditt system och börja berätta för din make och vänner de "skäl" för marknaden att gå din väg. Eller registrera internet letar efter dem som din samma nivå, be din Forex mäklare vad han tycker att du ska göra, hoppas att några statliga åtgärder kommer att förstå dig. Detta är inte Forex trading, det finns hopp. Hoppet är det mest förödande av alla känslor i handel Forex marknaden eftersom det kan ansluta dig till självbelåtenhet. Du vet när du befinner dig hoppas att ni har fel, och bör omedelbart komma ut på marknaden, men det tar ovanligt mycket självdisciplin att ta det mycket stora förluster. När du har möjlighet att smälta de mycket effektiva vanor valutahandel, har jag ovan, dina odds för att tjäna pengar är att vara kraftigt ökade.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.