fredag 25 maj 2012

Förvånad Du är inte Filthy stinkin Rich Från Forex Trading? Här är 3 Skäl du förlorar pengar - Investment - Valuta Trading

Är det inte komma som en överraskning för dig varje gång du förlorar pengar med Forex? Undrar du vad du gör fel med hela "valutahandel" sak, och hur du kan börja tjäna pengar? Vad jag skulle vill göra är att prata med dig i dag om hur du kan gå från att förlora pengar för att tjäna pengar med Forex, och jag tänker på hur lätt det är att överraska you.Sound bra? Låt oss komma igång! 3 Newbie Misstag som håller dig från att göra MoneyBelow jag ska som beskriver flera tips som jag har plockat upp längs vägen genom min resa med Forex.Basically, varje tips kommer att riktas mot en viss typ av problem att jag tror att de flesta börjar och även mellanliggande handlare har. Även om du gör lite valuta pengar handel, kommer dessa tips hjälpa dig att inse hur du kunde göra more.First - Emotion är fiende till MoneyThis är det viktigaste tips som jag kommer att ge dig i hela denna artikel, så jag tänker säga det en gång till ... Emotion är fiende till pengar. De inte blandas. I det ögonblick du börjar hantera pengar (egentligen detta gäller mer än Forex, men jag är naturligtvis främst att fokusera på Forex), bör du lämna dina känslor vid dörren. De bara kommer att få dig i trouble.Many tider början näringsidkarna kommer att ha känslor av hämnd, ånger, ilska, besvikelse ... Listan fortsätter. Poängen är att dessa känslor egentligen borde beaktas. De bör aldrig påverka vad du gör med din money.Remember det, och du är redan långt framme på 90% av den valuta traders.Second - Det handlar inte om "System" Du UseMany Forex handlare som började handeln, sett viss framgång men vill ha mer av det snabbare, kommer att tillbringa mycket tid (och pengar) letar efter den perfekta systemet för deras trading.They kommer försöka hitta den "silver bullet" av Forex trading som gör det möjligt för dem att luta sig tillbaka och göra en massa av pengar utan mental effort.After allt är detta vad varje försäljning sida säger att vi ska kunna göra, eller hur Vad du måste inse är detta? Det handlar inte om vilket system du använder ... Om du vet hur att göra pengar handel Forex, då du kommer att kunna göra det var som helst, när som helst. Släppa $ 1.000 på en ny handelsplattform eller för en coaching seminarium eller något kommer inte riktigt få dig närmare att uppnå Forex success.Once du har ett system och du har listat ut hur man tjäna pengar, det kommer att komma allt naturally.Third - Bra Money Management Goes en Looooong WayIf du kommer att försöka tjäna pengar på Forex valuta handel, då du gör det ditt företag att veta money.Therefore, inte det vettigt att du ska lära dig om pengar förvaltning ? Ju bättre du är på att manipulera dina pengar att arbeta för dig, desto lättare blir det att göra lönsamma trades.For exempel: Du kan försöka att göra affärer som innebär flera olika transaktioner innan handeln som egentligen händer ... Var försiktig! Inte gör något mer komplicerat än det behöver för att be.Being kunna utföra komplexa affärer lönsamt är en färdighet som tar mycket tid och erfarenhet att lära sig. "Så, hur gör jag tjäna pengar med Forex?" Om du är fortfarande kämpar för att förstå vad du kan göra för att börja bygga i degen, så kommer du verkligen vill ta lite tid att lära sig mer om Forex trading och vad du kan göra differently.I gissar att du har ett par frågor, också att jag inte har svarat ännu. Så det här är vad jag ska göra för dig:

du undrar vad du gör fel med hela "valutahandel" sak, och hur du kan börja tjäna pengar?

Vad jag skulle vilja göra är att prata med dig i dag om hur du kan gå från att förlora pengar för att tjäna pengar med Forex, och jag tänker på hur lätt det är kommer att överraska dig.

låter bra? Låt oss komma igång!

3 Newbie Misstag som hindrar dig från att tjäna pengar

Nedan kommer jag att som beskriver flera tips som jag har plockat upp längs vägen genom min resa med Forex.

grunden är varje tips kommer att riktas mot en viss typ av problem som jag tror att de flesta börjar och även mellanliggande handlare har. Även om du gör lite valuta pengar handel, kommer dessa tips hjälpa dig att inse hur du kan göra mer.

Första - Emotion är fiende till pengar

Detta är den viktigaste tips som jag kommer att ge dig i hela denna artikel, så jag tänker säga det en gång till ...

Emotion är fiende till pengar. De inte blandas. I det ögonblick du börjar hantera pengar (egentligen detta gäller mer än Forex, men jag är naturligtvis främst att fokusera på Forex), bör du lämna dina känslor vid dörren. De kommer bara få dig i trubbel.

Många gånger börjar näringsidkarna kommer att ha känslor av hämnd, ånger, ilska, besvikelse ... Listan fortsätter. Poängen är att dessa känslor egentligen borde beaktas. De bör aldrig påverka vad du gör med dina pengar.

Kom ihåg att, och du är redan långt innan 90% av valutahandlare.

Andra - Det handlar inte om "System" Du Använd

Många Forex handlare som har börjat på handel, sett en del framgång, men vill ha mer av det snabbare, kommer att tillbringa mycket tid (och pengar) letar efter den perfekta systemet för sin handel.

De kommer försöka hitta den "silver bullet" av Forex trading som ger dem möjlighet att luta sig tillbaka och göra massor av pengar utan mental ansträngning.

När allt detta är vad varje försäljning sida säger att vi borde kunna göra, eller hur?

Vad du måste inse är detta:

Det handlar inte om vilket system du använder ... Om du vet hur man gör pengar handel Forex, då du kommer att kunna göra det var som helst, när som helst. Släppa $ 1.000 på en ny handelsplattform eller för en coaching seminarium eller något kommer inte riktigt få dig närmare att nå Forex framgång.

När du har ett system och du har listat ut hur man tjäna pengar, det kommer att komma allt naturligt.

Tredje - Bra Money Management Goes en Looooong Way

Om du ska försöka tjäna pengar på Forex valuta handel, då du gör det ditt företag att känna pengar.

därför inte gör det rimligt att du ska lära dig mer om pengar förvaltning? Ju bättre du är på att manipulera dina pengar att arbeta för dig, desto lättare blir det att göra lönsamma affärer.

Till exempel: Du kan försöka att göra affärer som innebär flera olika transaktioner innan handeln som egentligen händer ... Var försiktig! Gör inte något mer komplicerat än det behöver vara.

Att kunna utföra komplexa affärer är lönsamt en färdighet som tar mycket tid och erfarenhet att lära sig.

"Så, hur gör jag tjäna pengar med Forex?"

Om du fortfarande kämpar för att förstå vad du kan göra för att börja bygga i degen, så kommer du verkligen vill ta lite tid att lära sig mer om Forex trading och vad du kan göra på olika sätt.

Jag gissar att du har ett par frågor också, som jag bara inte svarat ännu. Så det här är vad jag ska göra för dig:



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.